onsdag, september 19, 2012

Nu försöker jag att skapa struktur, men behöver hjälp!

Hej alla!
Jag håller på att göra listor av de grupp som formades igår och försöker också att hitta, vilka verktyg ni valde på er meny. Tyvärr var jag inte tillräckligt väl organiserad i går, och glömde att kolla, att alla grupper hade fyllt i kupongen och lämnat den till mig. Som slutsats vet jag bara följande:

DANN
Denice, Annika, Nina N och Nancy
Jag har också er lista på vilka verktyg ni valde.

LAHAVH
Lena, Annakarin, Hanna, Ann-Mari, Vappu och Heidi
Också era val vet jag.

DIGFLICK
Dick och hans flickor: Carola, Nina B, Ritva, Susanna. Var det någon annan (Anna?)? Dessa namn plockade jag från er grupp blogg, men jag har för mig, att alla har inte registrerat till gruppblogg än. Listan på era verktyg har jag.

LATEXBRUDARNA
Ni lämnade inte in grupp blanketten, så jag vet varken namnlistan eller verktyg ni valde. Visst kommer jag ihåg några namn, men för säkerhets skull, var vänliga och skicka mig länk till er blanket i Google Docs (eller ännu bättre, dela dokumentet med mig), då hittar jag också era verktygsval där.

För att komma lite framåt i strukturering, hoppas jag nu, att

  • om du inte ser ditt namn i någon grupp här ovan, skicka meil till mig (eller kommentera detta inlägg)
  • dela din grupps some-verktyg-dokument med mig och alla medlemmar i din grupp (allas gmail adress finns nu i kontaktlistan)

Edit 13:10
Äh, nu chansade jag lite och antog, att det är Carina, Erica, Linda, Maria, Pilvi och Mercedez, som är Latexbrudarna. Jag sorterade nämligen blogglänkarna i marginalen så att dom är delade i grupper (jag la till Min blogglista gadget fyra gånger och bytte namnet från Min blogglista till respektive  grupp namn). Jag bytte också namnet på länken, så att jag inte behöver komma ihåg bloggnamn, att det räcker med bara förnamn. Nu väntar jag bara att få tillgång till verktygsblanketten (Latexbrudarna), och sen skall jag skapa lite mera struktur!

feedback1809

3 kommentarer:

  1. Du har helt rätt i vem som hör till Latexbrudarna. Du får säkert inom dagens lopp vårt dokument.

    SvaraRadera
  2. Hej, nu borde du ha fått tillgång till dokumentet! (Om min delning lyckades)

    Tack för igår!

    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nu har jag också LatexBrudarnas lista! Jag fortsätter med sammandraget i morgon. Nu har jag litet bråttom med en artikel.

      - Irmeli

      Radera