tisdag, december 11, 2012

Så tänker ni använda some-verktyg: slutpresentationer, del 1

Varning: det finns så många videon inbäddade i det här utkastet, att du måste ha en snabb nätförbindelse. Annars tar det evigheter! Jag är så stolt över er! Ännu en gång fick jag se, att bara man litar på sina studerande och ger litet stöd när det behövs, kan de nå otroliga resultat. Såna hära presentationer fick vi njuta av i dag, när folk berättade hur de har använt some-verktyg i undervisningen under höst 2012. Och jag vill säga, att det inte är bara snygga presentationer, utan har också jätte bra innehåll! (Jag kommer att sätta in också Vappus presentation, bara jag får kod.) Obs! Presentationerna är i slumpmässig ordning.

Ritva

Annakarin

Annika

1 kommentar:

  1. Vilka fina presentationer! Vad duktiga vi är. :-)
    Tack, Irmeli, för en lärorik kurs!

    SvaraRadera